niedziela, 29 stycznia 2012

#1


 Hayley i Blair jak co tydzień pijąc kawę na molo plotkowały sobie o świecie. W Australii , w Gold Coast było wyjątkowo gorąco jak na wiosnę.
- Pamiętasz tą dziewczynę, co mi się podobała ? - Spytała Hayley obojętnym tonem.
- Tą z czarnymi włosami ? - Zastanowiła się Blair.- No kojarzę. Co z nią ?
- Ona ma chłopaka. - Hayley posmutniała.
Ciężko jest znaleźć dziewczynę która albo umawia się i z dziewczynami i z chłopakami, albo tylko z dziewczynami. Tak wyglądało życie Hayley.
-Hay, miałam Ci powiedzieć. Odkryłam niedawno całkiem ciekawy zespół - One Direction. Chcesz posłuchać ?
-No okey.
Hayley włożyła słuchawkę do ucha i to co usłyszała kompletnie ją zdziwiło.
-B, oni są genialni ! Masz może ich zdjęcie ?
-Mam płytę przy sobie. Zobacz. - Powiedziała podając Hayley płytę.
Zbadała dokładnie listę utworów a potem okładkę. Wszyscy byli przystojni ale nie mogła oderwać wzroku od jednego.
-Jak on się nazywa ? - Wskazała palcem na bruneta na samym dole.
-To jest Louis - Odpowiedziała jej Blair.- Mnie się najbardziej podoba Harry. - Wskazała na chłopaka z czarnymi loczkami.- Musimy się już zbierać jeśli chcemy jeszcze iść na wielką co miesięczną wyprzedaż.


* * *

Hayley padła na łóżko strasznie zmęczona 6 godzinnymi zakupami. Miała chyba ze 100 toreb, wypchanych ciuchami. Włączyła laptopa i weszła na twitttera. Follownęła wszystkich z 1D i weszła na profil Louisa. Cała podjarana napisała Smsa do Blair,która w tym czasie jadła kolację. Wzięła telefon i otworzyła wiadomość w której było napisane :
     
   " Louis napisał na swoim tt, że będą grać koncert w Australii.!!! Aaaa !!! <33
     Przyłaź do mnie ! Szybko ! 
                                           xoxo H."
Blair zaczęła piszczeć i prawię rzuciła swoim tostem w mamę. Krzyknęła tylko, że idzie do Hayley i wybiegła pędem z domu.


________________________________________________________________________

Takie sobie mi to wyszło, i nie chciałam robić dłuższego bo jak bym pisała dalej to by było na 5 stron :D Mam nadzieję że wam się to coś spodoba, a jeśli tak to proszę o komentarze ^^ I jak by ktoś chciał to mogę informować o nowych rozdziałach na tt. Jbc ja jestem @xxKaszaxx

xxKaszaxx

1 komentarz:

  1. Kurde, genialne. Czekam co będzie dalej, pewnie teraz się będzie wszystko rozkręcać, hah :D ♥
    @MargaaStyles

    OdpowiedzUsuń